Κυριακή 23 Ιουνίου 2013

Η Μαντώ από τα κλεμμένα όνειρα συμβουλεύει 17χρονη σε θέματα σεξ!



Η Μαντώ από τα κλεμμένα όνειρα συμβουλεύει 17χρονη για το σεξ! Συγκεκριμένα σχολίασε στη στήλη της Θείας Λουκίας στο womenonly μια 17χρονη που το αγόρι της, της ζητάει στοματικό σεξ.


Διάβασε επίσης:
Η Βασιλική Αγγέλη - Μαντώ από τα Κλεμμένα Όνειρα - σε σέξι πόζες με τον αγαπημένο της. Δες φωτογραφίες


Το γράμμα της 17χρονης έγραφε:

Τον τελευταίο καιρό με πρήζει με το στοματικό. Του έχω εξηγήσει πως δεν θέλω να το κάνω αλλά εχθές μου φάνηκε πως η κατάσταση ξέφυγε λιγάκι!

Αγαπητή θεία Λουκία χρειάζομαι επειγόντως την βοήθεια σου για ένα θέμα που με απασχολεί εδώ και λίγο καιρό, έχω δει πως απαντάς σε πολλά γράμματα άλλων αναγνωστριών γιαυτό σε παρακαλώ αν μπορεί απάντα και στο δικό μου!Τα έχω με ένα αγόρι εδώ και 5 μήνες, έχουμε ολοκληρώσει κανονικά όλα οκ και τον τελευταίο καιρό με πρήζει με το στοματικό. Του έχω εξηγήσει πως δεν θέλω να το κάνω αλλά εχθές μου φάνηκε πως η κατάσταση ξέφυγε λιγάκι! Κάναμε έρωτα και μετά προσπαθούσε να με πείσει να του κάνω στοματικό. Του έλεγα πως δεν ήθελα, πως αηδιάζω και δεν μ' αρέσει και μου έλεγε μα πως ξέρεις πως δεν σου αρέσει αφού δεν το έχεις δοκιμάσει και έλα έστω λίγο δοκίμασε και τέτοια! Σε κάποια στιγμή να φανταστείς καταντήσαμε να πλακωνόμαστε κάπως στο κρεβάτι όχι κανονικό ξύλο όμως έτσι και αυτός να προσπαθεί να με βάλει εκεί εγώ να βάζω τα χέρια μου και μετά να του ρίχνω χαστούκια ε μετά ηρεμήσαμε. Αργότερα όταν έφευγα μου είπε πως κάναμε πρόοδο και τουλάχιστον ακούμπησε στο πρόσωπο μου και τέτοια και του είπα με την χαρά θα μείνει γιατί δεν πρόκειται να το κάνω! Το συγκεκριμένο δεν είχε ξανασυμβεί γιατί του είχα εξηγήσει πως δεν ήθελα και εντάξει δεν το έκανε θέμα, μήπως φταίει το ότι είναι 17 και φέρεται ανώριμα ή τίποτα τέτοιο; Η σχέση μας πηγαίνει μια χαρά και βγαίνουμε έξω μαζί και όλα τα κάνουμε και μου έχει πει κιόλας πως δεν θέλει να με πιέζει και του είπα εχθές θυμήσου τι μου έχεις πει!Θα έλεγα πως με θέλει μόνο για το κρεβάτι του από την στιγμή που ζητάει και αυτό το κάτι παραπάνω αλλά και έξω κυκλοφορούμε μαζί όπως είπα και μιλάμε και όλα, εσύ τι πιστεύεις ότι μπορεί να φταίει; Τι ακριβώς θέλει από εμένα; Με αγαπάει όπως λέει στα αλήθεια και μήπως το χθεσινό φταίει που νομίζει πως θα λυγίσω και θα το κάνω γιατί συνήθως του κάνω τα χατίρια; Σε παρακαλώ απάντησε μου θεία Λουκία γιατί έχω απελπιστεί σκέφτομαι τα χθεσινά και απορώ. Υπάρχει κάτι έτσι ώστε να το αλλάξω αυτό να πιάσει το νόημα και να ξεκολλήσει; Τι συμπεραίνεις εσύ από το όλο θέμα; Στείλε μου όσο πιο γρήγορα μπορείς γιατί εγώ τον αγαπώ πολύ και θέλω να αλλάξω τα πράγματα.



Η συμβουλή της Βασιλικής Αγγέλη μέσω comment ήταν:

μηπως να περιμενες πρωτα την ενηλικιωση σου (και σωματικα και ψυχικα) και μετα να σε απασχολουσαν τετοιου ειδους θεματα?στην ηλικια που φανταζομαι πως εισαι δεν εχεις ωριμασει αρκετα ωστε να αντιλαμβανεσαι το μεγαλειο συναισθηματων και εμπειριων πανω στο sex.



Διάβασε περισσότερα στο exoumenea.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Spartoo.gr - Εκπτώσεις για αγορά επώνυμων παπουτσιών

ΕΚΠΤΩΤΙΚΑ ΚΟΥΠΟΝΙΑ SPARTOO

Ενδιαφέροντα άρθρα



Θυροειδής: Πώς θα χάσεις κιλά αν έχεις υποθυρεοειδισμό; Δες το μενού διατροφής!Στα κύματα του έρωτα: Τα 5 πρώτα επεισόδια της νέας κροάτικης σειράς του ANT1



Gönülçelen - Ένα αστέρι γεννιέται: Το νέο τούρκικο του Mega με την Asi να διασκευάζει ρόλο της Audrey Hepburn


Αυτή είναι η φωνή της Χασρέτ. Δες φωτογραφίες και ελληνικούς στίχους τραγουδιού σειράς


Ένα αστέρι γεννιέται ("Ωραία μου κυρία" ή Gönülçelen) - Δείτε το πρώτο επεισόδιο


Ένα αστέρι γεννιέται - Gönülçelen: Η πρεμιέρα του νέο τούρκικο σίριαλ του Mega. Δες trailer και υπόθεση


Θανάσιμη ομορφιά (Eve düşen yıldırım): Ακόμη μία ημιτελής σειρά έρχεται στο Mega


Ένα αστέρι γεννιέται: Ξέρατι ότι η "Χασρέτ" και ο "Μουράτ" είχα σχέση στην πραγματικότητα; Ωστόσο σήμερα η "Χασρέτ" είναι παντρεμένη με τον Λεβέντ και έχουν δυο δίδυμες κόρες



ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ 51 -55 GR SUBS ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Ο Λεβέντ κάνει πρόταση γάμου στη Χασρέτ. Σοκ για τον Μουράτ. Δες το video!



ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ 56 - 60 ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Ο Μουράτ δεν αντέχει μακριά από Χασρέτ και επιστρέφει από Παρίσι. Επεισόδια 56-60 με ελληνικούς υπότιτλους



http://go.linkwi.se/z/10719-783/CD13912/?

Για μοντέρνα χαλιά σε οικονομικές τιμές, κάνε κλικ εδώ


Για προσφορές σε λευκά είδη και προϊόντα σπιτιού, δες εδώ


Για φθηνά εισιτήρια εσωτερικού αλλά και εξωτερικού, κάνε κλικ εδώ

Τελευταίες Αναρτήσεις