Παρασκευή 31 Μαΐου 2013

Αντώνης Ρέμος: «Κάποια στιγμή πλούτισα και τώρα πια είμαι πλούσιος σε χρέη»



Ο Αντώνης Ρέμος μίλησε σε πρόσφατη συνέντευξη του για την ενασχόλησή του με τον Ηρακλή, που τον οδήγησε στην οικονομική καταστροφή αλλά και πώς είναι σήμερα τα οικονομικά του αποκαλύπτοντας πως αν δεν τραγουδήσει θα χάσει ότι έχει και δεν έχει!


«Όταν εγώ μπήκα στον Ηρακλή, δεν μπορούσα να φανταστώ πόσο άσχημα θα έμπλεκα. Ήμουν ανέκαθεν φίλαθλος αυτής της ομάδας – την αγαπούσα – και το μυαλό μου, όσο πονηρό και νοσηρό και αν ήταν, δεν μπορούσε να φανταστεί ότι τα πράγματα θα εξελίσσονταν έτσι. Ίσως γιατί δεν μπορούσα να διανοηθώ ότι όλο αυτό το πράγμα που λέγεται ποδόσφαιρο στηρίζεται σε ένα ψέμα και υπάρχει μόνο για να εξυπηρετεί συμφέροντα. Το ποδόσφαιρο υπάρχει μόνο για να εξυπηρετεί συμφέροντα εξουσίας – των οργανωμένων φιλάθλων, των παραγόντων, των κομμάτων, οποιουδήποτε εμπλέκεται», είπε στο περιοδικό esquire και συνέχισε αποκαλύπτοντας πως έχει χρέη: «Ο πατέρας μου ήταν σιδεράς οικοδομών και η μητέρα μου καθαρίστρια σε νοσοκομεία. Ήμασταν μια φτωχή οικογένεια – όταν χώρισαν οι δικοί μου, ένα σπίτι που είχαμε στον Λαγκαδά το ξεπλήρωνα εγώ μέχρι τα 17 – 18 μου. Ανέκαθεν φτωχός ήμουν. Κάποια στιγμή πλούτισα και τώρα πια είμαι πλούσιος σε χρέη...

Έχω τραγουδήσει και έχω δουλέψει περισσότερο από κάθε άλλον τραγουδιστή και δεν φοβάμαι να το πω, το λέω στα ίσια. Ακόμα και αν αφήσουμε απ' έξω την περίοδο πριν κατέβω στην Αθήνα, αν πάρουμε την καριέρα μου από το 1996, όταν έβγαλα τον πρώτο μου δίσκο, έχουν περάσει 16 χρόνια, στα οποία δούλευα χειμώνα – καλοκαίρι σε μαγαζιά και συναυλίες. Τραγούδαγα και συνέχισα να τραγουδάω γιατί ήμουν πολύ πωρωμένος με το τραγούδι και γιατί έπαιρνα πάρα πολλά χρήματα. Σήμερα, μετά το λάθος της ζωής μου, τραγουδάω γιατί πρέπει να τραγουδήσω. Δεν μπορώ να μην τραγουδήσω – οι υποχρεώσεις μου γίνανε τέτοιες, που, αν δεν τραγουδήσω, θα χάσω ό,τι έχω και δεν έχω»

Διάβασε περισσότερα στο exoumenea.blogspot.com. Πηγή: Gossip-tv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Spartoo.gr - Εκπτώσεις για αγορά επώνυμων παπουτσιών

ΕΚΠΤΩΤΙΚΑ ΚΟΥΠΟΝΙΑ SPARTOO

Ενδιαφέροντα άρθρα



Θυροειδής: Πώς θα χάσεις κιλά αν έχεις υποθυρεοειδισμό; Δες το μενού διατροφής!Στα κύματα του έρωτα: Τα 5 πρώτα επεισόδια της νέας κροάτικης σειράς του ANT1



Gönülçelen - Ένα αστέρι γεννιέται: Το νέο τούρκικο του Mega με την Asi να διασκευάζει ρόλο της Audrey Hepburn


Αυτή είναι η φωνή της Χασρέτ. Δες φωτογραφίες και ελληνικούς στίχους τραγουδιού σειράς


Ένα αστέρι γεννιέται ("Ωραία μου κυρία" ή Gönülçelen) - Δείτε το πρώτο επεισόδιο


Ένα αστέρι γεννιέται - Gönülçelen: Η πρεμιέρα του νέο τούρκικο σίριαλ του Mega. Δες trailer και υπόθεση


Θανάσιμη ομορφιά (Eve düşen yıldırım): Ακόμη μία ημιτελής σειρά έρχεται στο Mega


Ένα αστέρι γεννιέται: Ξέρατι ότι η "Χασρέτ" και ο "Μουράτ" είχα σχέση στην πραγματικότητα; Ωστόσο σήμερα η "Χασρέτ" είναι παντρεμένη με τον Λεβέντ και έχουν δυο δίδυμες κόρες



ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ 51 -55 GR SUBS ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Ο Λεβέντ κάνει πρόταση γάμου στη Χασρέτ. Σοκ για τον Μουράτ. Δες το video!



ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ 56 - 60 ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Ο Μουράτ δεν αντέχει μακριά από Χασρέτ και επιστρέφει από Παρίσι. Επεισόδια 56-60 με ελληνικούς υπότιτλους



http://go.linkwi.se/z/10719-783/CD13912/?

Για μοντέρνα χαλιά σε οικονομικές τιμές, κάνε κλικ εδώ


Για προσφορές σε λευκά είδη και προϊόντα σπιτιού, δες εδώ


Για φθηνά εισιτήρια εσωτερικού αλλά και εξωτερικού, κάνε κλικ εδώ

Τελευταίες Αναρτήσεις