Τετάρτη 29 Μαΐου 2013

Μελίνα Ασλανίδου: Καλοκαίρι αγκαλιά μου! Άκουσε το τραγούδι & Στίχοι τραγουδιού!

Μελίνα Ασλανίδου Καλοκαίρι αγκαλιά μου. Melina Aslanidou Kalokeri Agalia mou. Άκουσε το νέο τραγούδι και διάβασε τους στίχους του τραγουδιού!




Το χειμώνα που μας πέρασε η Μελίνα Ασλανίδου, με τη χαρισματική φωνή και ερμηνεία της, μας χάρισε μία από τις πιο αγαπημένες μπαλάντες των τελευταίων χρόνων,
το «Δεν έχω διεύθυνση», με την υπογραφή του Γιώργου Παπαδόπουλου και του Κυριάκου Ντούμου.Ένα τραγούδι που κυριάρχησε στις ραδιοφωνικές συχνότητες και στις καρδιές του κόσμου.

Η επιτυχία συνεχίζεται, τώρα με άλλη διάθεση, πιο καλοκαιρινή και ρυθμική. Το νέο της τραγούδι έχει τον τίτλο «Καλοκαίρι αγκαλιά μου» και την υπογραφή ξανά του Γιώργου Παπαδόπουλου και του Κυριάκου Ντούμου. Ένα τραγούδι που αγκαλιάζει τις αισθήσεις μας και μας μαγεύει με τις εικόνες και το ρυθμό του!

LYRICS - ΣΤΙΧΟΙ
Δίπλα σου άλλη μια νύχτα, κέρασέ με μια γρανίτα χαϊδεμένο μου
κοίταξέ με ν'ανατέλλω, μέρα νύχτα να σε θέλω μεθυσμένο μου
Σώμα μου, ζεστό μου σπίτι, στείλε με σ'ένα πλανήτη, σε μια χίμαιρα
Αύγουστέ μου καταλύτη, μ'έναν έρωτα αλήτη έλα σήμερα

Καλοκαίρι αγκαλιά μου, έλα σπάσε τα γυαλιά μου,
να σε βλέπω μες τη θάλασσα γυμνό
Έλα πάλι να με κάψεις, το κορμάκι μου ν'ανάψεις,
πυροτέχνημα στον Έρωτα θεό

Δίπλα σου άλλη μια νύχτα, να φωνάζεις που σε βρήκα πριγκιπέσα μου
πρίγκιπά μου ζάλισέ με, φίλα με, ξεκλείδωσέ με κι έλα μέσα μου
βάλε αγάπη οξυγόνο, σβήσε μου τον άδειο χρόνο, το χαμένο μου
βάλε βράδυα μεθυσμένα, δε χρωστάμε σε κανένα, πεπρωμένο μου

Καλοκαίρι αγκαλιά μου, έλα σπάσε τα γυαλιά μου, να σε βλέπω μες τη θάλασσα γυμνό
Έλα πάλι να με κάψεις, το κορμάκι μου ν'ανάψεις, πυροτέχνημα στον Έρωτα Θεό.

Διάβασε περισσότερα στο exoumenea.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Spartoo.gr - Εκπτώσεις για αγορά επώνυμων παπουτσιών

ΕΚΠΤΩΤΙΚΑ ΚΟΥΠΟΝΙΑ SPARTOO

Ενδιαφέροντα άρθρα



Θυροειδής: Πώς θα χάσεις κιλά αν έχεις υποθυρεοειδισμό; Δες το μενού διατροφής!Στα κύματα του έρωτα: Τα 5 πρώτα επεισόδια της νέας κροάτικης σειράς του ANT1



Gönülçelen - Ένα αστέρι γεννιέται: Το νέο τούρκικο του Mega με την Asi να διασκευάζει ρόλο της Audrey Hepburn


Αυτή είναι η φωνή της Χασρέτ. Δες φωτογραφίες και ελληνικούς στίχους τραγουδιού σειράς


Ένα αστέρι γεννιέται ("Ωραία μου κυρία" ή Gönülçelen) - Δείτε το πρώτο επεισόδιο


Ένα αστέρι γεννιέται - Gönülçelen: Η πρεμιέρα του νέο τούρκικο σίριαλ του Mega. Δες trailer και υπόθεση


Θανάσιμη ομορφιά (Eve düşen yıldırım): Ακόμη μία ημιτελής σειρά έρχεται στο Mega


Ένα αστέρι γεννιέται: Ξέρατι ότι η "Χασρέτ" και ο "Μουράτ" είχα σχέση στην πραγματικότητα; Ωστόσο σήμερα η "Χασρέτ" είναι παντρεμένη με τον Λεβέντ και έχουν δυο δίδυμες κόρες



ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ 51 -55 GR SUBS ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Ο Λεβέντ κάνει πρόταση γάμου στη Χασρέτ. Σοκ για τον Μουράτ. Δες το video!



ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ 56 - 60 ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Ο Μουράτ δεν αντέχει μακριά από Χασρέτ και επιστρέφει από Παρίσι. Επεισόδια 56-60 με ελληνικούς υπότιτλους



http://go.linkwi.se/z/10719-783/CD13912/?

Για μοντέρνα χαλιά σε οικονομικές τιμές, κάνε κλικ εδώ


Για προσφορές σε λευκά είδη και προϊόντα σπιτιού, δες εδώ


Για φθηνά εισιτήρια εσωτερικού αλλά και εξωτερικού, κάνε κλικ εδώ

Τελευταίες Αναρτήσεις